Людям із порушенням зору
Побудовано на платформі
Повернутися до структури

Центр надання адміністративних послуг Доманівської селищної ради

З метою зручного, якісного та своєчасного отримання адміністративних послуг громадянами та юридичними особами на території Доманівської селищної ради, створено Центр надання адміністративних послуг Доманівської селищної ради.

ОСНОВНІ ЗАВДАНЯ ЦЕНТРУ

Для реалізації зазначеної мети ЦНАП здійснює такі основні завдання:

- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

Для реалізації зазначених завдань, працівники ЦНАП здійснюють такі функції:

- надання суб’єктам звернень вичерпної інформації та консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

- прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг;

- реєстрація та подання документів (їхніх копій) на опрацювання відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання;

- видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

- забезпечення взаємодії між адміністративними органами щодо надання адміністративних послуг, іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями та громадськими об’єднаннями;

- здійснення контролю за дотриманням строків надання адміністративних послуг;

-. здійснення постійного контролю за якістю надання адміністративних послуг, у тому числі шляхом проведення періодичних опитувань (анкетувань);

- напрацювання і застосування методів та засобів для мінімізації і ліквідації корупційних загроз, що можуть виникати під час взаємовідносин між суб’єктами звернень та адміністративними органами;

- спрощення та оптимізація системи надання адміністративних послуг суб’єктам звернень;

- формування та ведення електронного документообігу та діловодства;

- надання консультацій;

- надання замовникам бланків та зразків заяв, клопотань, інформаційних карток тощо.

2025 © Усі права захищено
Слідкуйте за новинами
Побудовано на платформі

Для забезпечення зручності у користуванні цим сайтом деякі сервіси використовують технологічні особливості, а саме - cookie. Таке функціональне рішення дозволить вам не вводити одну і ту ж інформацію кожен раз, коли ви повертаєтесь на цю сторінку, або переходите з однієї сторінки на іншу тощо. Залишаючись, ви даєте згоду на використання cookie.  Докладніше